Daňová evidence
Správně vedená daňová evidence je základním stavebním kamenem dobře fungujícího podnikání. Přenechejte tuto povinnost nám, odborníkům, kteří mají letité zkušenosti. Nezáleží na tom, v jakém oboru podnikáte. Nezáleží, zda máte málo či hodně dokladů. Pro nás je každý podnikatel váženým zákazníkem. Pomůžeme Vám vyřešit zbytečné papírování, kterému se v podnikání nevyhnete.
Jak správně provést daňovou evidenci? Tím se nemusíte zabývat, vše vyřešíme za Vás. Vedení daňové evidence je časové náročnou a nepříjemnou povinností, proto jsme tu my, abychom usnadnili Vaše podnikání. Vedení daňové evidence podléhá neustále se měnícím zákonům. Předejte ji proto odborníkům, kteří jsou o legislativních změnách dobře informováni a vědí si rady.
Postaráme se o vše, co je v oblasti daňové evidence zapotřebí. Veškeré doklady po konzultaci s Vámi náležitě zpracujeme. V případě jakýchkoli nejasností Vás upozorníme a navrhneme to nejlepší řešení. Individuální přístup, včasná a spolehlivá práce jsou pro nás základními principy spolupráce.
Co daňová evidence od Taxes, s.r.o. zahrnuje?
- Kompletní zpracování a vedení daňové evidence
- Vedení a zpracování závazků a pohledávek, pravidelné zasílání přehledů závazků a pohledávek dle potřeby klienta
- Vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku
- Vedení skladové evidence
- Příprava a zasílání platebních příkazů
- Vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
- Zpracování postupů účtování
- Zpracování daňového přiznání k DPH
- Zpracování daňového přiznání k silniční dani
- Zpracování daňového přiznání k dani z příjmu
- Zpracování přehledu pro zdravotní pojišťovnu
- Zpracování přehledu pro Okresní správu sociálního zabezpečení
- Sestavení účetní závěrky