Integrační služby
Pracuje Vaše společnost či Vaši zaměstnanci v několika rozdílných a nekomunikujících programech? Narážíte na problém s přenosem dat? Nebo naopak plánujete spuštění nové výrobní linky a rádi byste ji automatizovali a integrovali do účetního programu a na skladového hospodářství?
Naše společnost provádí jak vertikální, tak horizontální integrace včetně zpracování vstupních analýz a nastavování metodiky účtování na konkrétní role a procesy ve Vaší společnosti.
Podniky bez rozdílu velikosti v dnešní době využívají řádu programů a softwerových nástrojů, které mezi sebou sice nejsou vzájemně propojitelné, ale svou důležitostí jsou pro fungování jednotivých oddělení či celé společnosti kritické.
S tím, jak se vyvíjí samotná společnost, mění se i potřeby společnosti. Účetní program, který Vám stačil při startu podnikání nemusí být hodný pro 10 zaměstnanců sedícíh v několika kancelářích či pracujících v terénu. Obdobným příkladem je nedotažení propojení platebních metod a platebních brán paralelně na účetní program a e-shop.
Ve většině případů pak mají obdobné případy mnoho společného, a to neefektivitu ve společnosti, duplicitní předávání informací a dat, nekonečné dohledávání a s ní spojenou vysokou míru manuální práce.
V jakých integračních službách Vám společnost Taxes, s.r.o. pomůže?
- Analýza vašich potřeb v závislosti na typu činnosti a fungování společnosti
- Zpracování vstupní analýzy
- Nastavení metodiky účtování metodikem
- Výběrem vhodného účetního či podnikového programu
- Úvodní nastavení programu a zaškolení pracovníků
- Integraci využívaných nástrojů ve společnosti