Účetnictví
Nejste administrativní typ? Nevíte si rady s přílišným papírováním? Přijďte k nám! Náš zkušený pracovní tým Vaše potíže vyřeší a Vy se budete moci místo neustálé administrativy více věnovat Vašemu podnikání.
Převeďte Vaše trable na nás a zbavte se starostí, které brzdí Vaše podnikatelské aktivity. Kromě kvalitního Vašeho účetnictví můžete počítat s individuálním přístupem, na kterém si společnost zakládá. S vedení námi se vyhnete problémům s úřady, garantujeme spolehlivost a dodržování termínů. Nemusíte se obávat žádného překvapení před účetní uzávěrkou, vše podstatné s Vámi náležitě projednáme.
Naše společnost spolupracuje s různorodou škálou klientů, to znamená, že na základě posbíraných zkušeností Vám navrhneme takovou formu spolupráce, která Vám bude nejvíce vyhovovat a zároveň bude vhodná pro profil Vaší firmy. S naší pomocí se Vaše účetnictví stane přehledným!
Službu zpracování a vedení účetnictví nabízíme malým, středním ale i velkým firmám. Zpracujeme za Vás veškerou agendu, tak aby bylo podnikání radostí a ne starostí. Dle Vašich požadavků Vám připravíme průběžný přehled hospodaření, ať už jste živnostník nebo větší společnost.
Co účetnictví od Taxes, s.r.o. zahrnuje?
- Kompletní zpracování a vedení účetnictví
- Vedení a zpracování závazků a pohledávek, pravidelné zasílání přehledů závazků a pohledávek dle potřeby klienta
- Vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku
- Vedení skladové evidence
- Příprava a zasílání platebních příkazů
- Vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
- Zpracování vnitřních směrnic
- Zpracování postupů účtování
- Zpracování daňového přiznání k DPH
- Zpracování daňového přiznání k silniční dani
- Zpracování daňového přiznání k dani z příjmu
- Sestavení účetní uzávěrky
- Zasílání Rozvahy a Výkazu zisků a ztrát na obchodní soud